ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΑΣ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Συχνές Ερωτήσεις

Τα δεδομένα δεν απεικονίζονται σωστά. Τι μπορώ να κάνω;

Η ιστοσελίδα έχει δημιουργηθεί με βάση τα τελευταία πρότυπα της τεχνολογίας, συνεπώς η απεικόνισή της ενδέχεται να παρουσιάζει μικρές ατέλειες σε παλιές εκδόσεις περιηγητών. Στην περίπτωση αυτή και για βέλτιστα αποτελέσματα, σας συνιστούμε να αναβαθμίσετε την έκδοση του περιηγητή που χρησιμοποιείτε, προτιμώντας τους browsers Mozilla Firefox & Google Chrome.

Πώς γίνομαι χρήστης του συστήματος?

Χρήστης του συστήματος χρειάζεται να γίνετε μόνο εάν σκοπεύετε να προβείτε σε online αγορές. Κλικάρετε Ο Λογαριασμός σας, εισάγετε το email σας και ακολουθήστε τις οδηγίες για να ξεκινήσει η δημιουργία του λογαριασμού σας. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να τροποποιήσετε οποιοδήποτε στοιχείο του λογαριασμού σας κλικάροντας Ο Λογαριασμός σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να προβείτε στη διαδικασία αυτή, μέσα από το δεύτερο στάδιο της συμπλήρωσης του καλαθιού αγοράς.

Πως ολοκληρώνω την αγορά μου μέσα από το καλάθι αγοράς?

Απαραίτητη προϋπόθεση για την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι αγοράς είναι να εισαχθείτε στο σύστημά μας, συμπληρώνοντας τα απαραίτητα για εμάς στοιχεία σας καθώς επίσης και τη διεύθυνση αποστολής. Αυτό μπορεί να γίνει πριν, αλλά και μετά την προσθήκη προϊόντων στη λίστα σας, στο 2ο στάδιο της αγοράς. Εάν έχετε ήδη δημιουργήσει ένα λογαριασμό, απλώς εισάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης στο στάδιο αυτό.

Στο 3ο στάδιο καλείστε να επιλέξετε μία διεύθυνση αποστολής και μία διεύθυνση χρέωσης. Επιλέξτε κάποια από τις διευθύνσεις που έχετε εισάγει στην δημιουργία του λογαριασμού σας, ή εισάγετε μία νέα διεύθυνση.

Στο 4ο στάδιο καλείστε να επιλέξετε μία προτιμώμενη μέθοδο αποστολής.

Στο 5ο στάδιο καλείστε να επιλέξετε μία προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής.

Τέλος, ακολουθεί η περίληψη της παραγγελιάς.

Με την αποστολή του αιτήματος, θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για τις οποιεσδήποτε λεπτομέρειες.

Απόχρωση Υφασμάτων

Έχει καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να απεικονιστούν με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια οι χρωματισμοί των υφασμάτων, αλλά πάντα υπάρχει η περίπτωση για μικρές χρωματικές διαβαθμίσεις με την πραγματικότητα, οι οποίες οφείλονται στην εκάστοτε ποιότητα & ανάλυση οθόνης την οποία επιλέγει ο κάθε χρήστης.

Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω τα προϊόντα για τα οποία ενδιαφέρθηκα?

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τον όγκο της παραγγελίας, την διαθεσιμότητα των προϊόντων και την πόλη & διεύθυνση παράδοσης.

Εάν τα προϊόντα είναι διαθέσιμα, ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 1 εβδομάδα. Εάν τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, τότε ο χρόνος παράδοσης ποικίλει από 1 εβδομάδα έως 1 μήνα. Το μέγιστο χρονικό διάστημα των τριών ημερών που μεσολαβεί από την παραλαβή της ηλεκτρονικής σας αγοράς μέχρι και την επικοινωνία μαζί σας, είναι καταλυτικό για να μπορέσουμε να σας ενημερώσουμε για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κτλ.), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της.

Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα που έχω παραλάβει?

Στην εταιρεία μας δίνουμε εξέχουσα προσοχή στην προετοιμασία της παραγγελίας σας - έλεγχος, συναρμολόγηση, φρεσκάρισμα του ξύλου & πακετάρισμα. Με την παραλαβή των εμπορευμάτων σας, συνιστούμε τον επιστάμενο έλεγχο τους, πριν υπογράψετε στο σχετικό έγγραφο ότι παραλάβατε καλώς. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε φθορές, έχουμε την υποχρέωση να προβούμε σε άμεση αντικατάσταση. Στην αντίθετη περίπτωση, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων – το ίδιο με το κόστος αποστολής. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Μετά την παρέλευση των 10 ημερών, επιστροφές δυστυχώς δεν θα γίνονται δεκτές.

TOP